Safari! - Reisverslag uit Msambweni, Kenia van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu Safari! - Reisverslag uit Msambweni, Kenia van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu

Safari!

Blijf op de hoogte en volg yvonne

17 Februari 2013 | Kenia, Msambweni

Terug in Mombasa na een geweldig,super weekend.
Vrijdagochtend vroeg op pad naar Tsavo East, met AnneSophie(vrijwilligster) en de chaffeur Henry. Niet verkeerd hoor in een busje met z'n 4tjes ipv 7 personenen.
Eindje rijden maar dan krijg je ook wat:) olifanten, zebra's,gazelle's alsof je in een onwijs groot dierentuin bent. Na de lunch verplicht een rustpauze, ha ha de dieren slapen dan en wij kwamen bij in een mooie lodge even bij, mooie kamer en een uitzicht!
Wij sliepen na ons avondeten als een roosje onder de klamboe.
Zarerdag ochtend weer vroeg op en na een lekker ontbijtje weer de natuur in, op zoek naar nog meer dieren en richting Tsavo West, daar weer geluncht in een andere lodge en op naar ons hotel waar wij zouden gaan slapen. Onderweg leeuwen, buffels, apen,antilope's en ontzettend veel mooie vogels gezien.
Het hotel waar wij sliepen was een sprookje, hoge huisjes op palen en onder de huisjes liepen de wilde dieren rond, olifanten op 2 meter afstand, aapjes, zebra's echt super.
Zondagochtend half 7 voor het ontbijt weer in de wagen op zoek naar de cheeta en je blijft je verbazen hoe mooi zo'n dier toch is, als toetje nog 4 leeuwen voor onze bus, fototoestel heeft overuren gemaakt.
Wat een ervaring en wij zijn weer helemaal opgeladen om weer te gaan werken met de kinderen op school en de mensen in Blessed Camp!
1 nacht in het doingoood huis logeren en morgen met al onze spullen in de matatu(weer zweten en afzien) op weg naar ons eigen huis en bedje!
Eigenlijk is het niet te beschrijven hoe mooi het was !
Hakuna Matata!

• 17 Februari 2013 - 13:34

Rina:

Zo Yvon, Wat hebben we weer genoten van je verslag. Je maakt wel veel mee deze reis. Staat er nog wat op de planning voor volgend weekend of is het nu de laatste anderhalve week werken.
    Geniet er nog maar van, want voor je het weet is het weer voorbij.
    Groetjes Rina

• 17 Februari 2013 - 19:21

Saskia Boone:

ben benieuwd naar de foto's!!!!
    xxx