vrydag 20/2 weekend Boknes - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu vrydag 20/2 weekend Boknes - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu

vrydag 20/2 weekend Boknes

Blijf op de hoogte en volg yvonne

24 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Vrijdag 20 feb 2015
Op naar Alexandria , naar Molly om met alle kinderen een weekendje naar Bok Nes te gaan.
Als de kinderen uit school zijn kunnen wij weg maar tot die tijd was het spelen met de kleintjes die toch heel zenuwachtig waren en 2 hele stoute kindjes, echt stout.
Overal waar je keek zag je spullen staan die meegenomen moesten worden voor het weekend, en daarbij nog 3 kalven van honden , een groot zwart zwijn die af en toe bijt.
Als ik het voor het zeggen had kwamen de honden niet meer binnen en kreeg het zwyn een plek ver achter in de tuin!
Tussen de middag heerlijk zelfgemaakte broodjes gegeten en elke dag krijgen de kinderen verse ananas,
Endelijk konden wij vertrekken en dat was hilarisch om te zien, een gesloten pick up met een aanhangwagen vol met spullen en eten voor het weekend. Ik geloof dat er wel 25 kinderen in de bak van pick up zaten en dan wij nog met 2 andere volwassenen.
En deze rit moest nog een x gedaan ha ha .
De eerste groep kinderen gingen heerlijk spelen, voetballen en rennen, echt een weekendje weg.
Waar wij logeerden had wel iets van een scouting gebeuren, grote slaapzalen en wij kregen gelukkig een eigen kamer pff die hadden wij ook wel nodig na zo n dag.
Tussendoor aan de kinderen de elastiekjes(looming) gegeven nou dan kan heb je het gemaakt zo blij als zij waren .
Na een stuk brood en chips, het is wel een vakantie voor de kinderen, onder de douche en naar bed, morgen een nieuwe dag !