BOKNES - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu BOKNES - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu

BOKNES

Blijf op de hoogte en volg yvonne

24 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Vroeg op met al die kinderen die jel hoort gillen en spelen, was even wennen in een stapelbed maar t was te doen.
Het weer was een beetje omgeslagen, meer wind en een stuk frisser maar voor de kinderen geen probleem , rennen en samen spelen of met ons een balspel doen, beetje zingen zo kom je de dag wel door.
Met een klein groepje zijn wij naar het strand gaan wandelen, een mooi strand met hoge duinen en een hele andere beplanting dan wij gewend zijn en net toen wij terugwaren konden wij weer naar het strand maar dan met alle kinderen behalve de allerkleinste.
De kinderen waren uitgelaten, je kon merken dat zij niet veel gewend zijn en hoe koud het water ook was iedereen ging pootje baden, nou Christa en ik niet hoor, veels te koud!
Op het momentdat wij net even naar een winkeltje waren werd er getrakteerd op snoep en taart en chips dus bij terugkomst stonden er 3 bordjes met chips, taart en snoepjes en frisdrank op ons stoepje voor de deur, lief toch!
In de zaal stond een lange tafel met chips en er werd muziek gedraaid en de kinderen gingen dansen en dat kunnen zij ook echt wel,vooral de jongens waren aan het battelen!
Tussendoor toch maar in de keuken geholpen ha ha je kan toch niet alleen maar lekker eten!
Voor het avondeten was er een barbeque en als je toch zag hoeveel vlees er klaar lag! maar deze kinderen kunnen heel veel eten. Het smaakte ons ook goed!
Na zo n lange dag wil je alleen nog maar op tijd naar bed, even geen vieze neusjes , balspel of ander spelletje, geen huilende kindjes, geen auntie Yvonne, geen baby gehuil, geen poepluiers al vergeet je snel als je die blije gezichtjes ziet dus voor nu op tijd naar bed .