Vrijdag 6/3 - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu Vrijdag 6/3 - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu

Vrijdag 6/3

Blijf op de hoogte en volg yvonne

06 Maart 2015 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Vandaag vroeg op pad met Gunther die ons naar het Wendyhouse bij Ingubo(naschoolse opvang voor straatkinderen) brengt met alle verfspullen en schuurpapier.
Het huisje staat er kaal by en wij gaan het opknappen, eerst alle spinnen wegwerken daarna schuren en verfen, zo klinkt t best snel maar het kost ons toch ruim een hele ochtend!
Tussendoor komt Gunther met koffie en 3 stoelen dus niks te klagen en van de dames van Ingubo een versgebakken vetkook(broodje gebakken in de olie) hier komen wij nog een keer voor terug ha ha .
En dat gaat maandag gebeuren, het huisje staat er nu goed bij nu alleen de binnenkant nog, de vloer kan nog een likje gebruiken.
Uurtje of 2 weer naar huis en heerlijk gegeten bij C'est la Vie, een welverdiende lunch na deze ochtend, ik ben ook heel benieuwd of wij morgen onze armen nog kunnen gebruiken!