laatste weekend - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu laatste weekend - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu

laatste weekend

Blijf op de hoogte en volg yvonne

09 Maart 2015 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Ons laatste weekend voordat wij weer naar huis gaan, 3 weken zijn er nu voorbij en nog 1 week te gaan .
Maar het voelt alsof wij hier al veel langer zitten, je raakt gewend aan de mensen om je heen, waar je woont en slaapt , de weg in Port Alfred naar de supermarkt, banken en restaurantjes, het strand en de steile weg terug naar ons B&B Panorama!
Zaterdagochtend uitgeslapen tot 7 uur en na het ontbijt meegereden met Rob naar Rose Hill een grote mall. En ook nu weer hele leuke kadootjes gekocht, ik ben benieuwd hoeveel mijn koffer straks weegt op de terugreis :-)
S'middags met Christa nog even in het centrum van Port Alfred gelopen , en s'avonds met z'n drietjes aan de overkant bij rest.Links gegeten.
Zondagochtend weer uitgeslapen tot 7 uur (ik kom niet meer van deze tijd af) en na het ontbijt aan de vlinders en vogels gewerkt, deze hebben wij as dinsdag nodig voor de kinderen bij het bijscholingsproject. Dan gaan wij de bomen afmaken waar al de bladeren (handjes van de kinderen)in hangen en om het compleet te maken komen er vogels en vlinders in . Wij hebben nu het voorbereidend werk gedaan en de kinderen mogen het afmaken, het resultaat gaat heel leuk worden.
Op zondag zijn in Port Alfred de winkels dicht en ook de restaurantjes, heel vreemd zo want er is dus echt niks open, heel ongezellig maar gelukkig blijft een hotel altijd open en daar hebben wij de middag maar doorgebracht aan het water.
Een heerlijk rustig weekend en wij zijn goed uitgerust om ons laatste week in te gaan en vanavond voor ons geen BZV maar morgenavond zitten wij er klaar voor! :-p!

• 09 Maart 2015 - 17:46

Janna:

Geniet van de laatste week allebei!!
    Hier beginnen de krokussen en narcissen al weer te bloeien, dus jullie kunnen rustig terugkomen, hoor!
    Ben benieuwd naar de verhalen!!
    Liefs