voorbereiding - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg yvonne

18 Januari 2013 | Nederland, Heemskerk

Nog een week te gaan voordat Christa en ik naar Kenia vliegen!
En zoals altijd heb je opeens tijd te kort om in te pakken en wordt je toch wel een beetje zenuwachtig, het onbekende , hoe gaat het deze keer, het blijft spannend.
Volgende week met Christa nog even de puntjes op de i zetten en dan gaan wij ervoor :)

• 18 Januari 2013 - 17:03

Rina:

Hoi Yvon, zeker weer spannend. Ik hoop dat je weer leuke reisverslagen plaats op waar ben je nu.
    Succes met inpakken en ik kom voor je weggaat nog even en knuffel brengen.

• 18 Januari 2013 - 18:49

Annelous Zeijlemaker:

Hoi Yvonne,

Succes met alle voorbereidingen Ben benieuwd naar alle verslagen, ik ga je volgen!! Alvast heel veel plezier!!

Liefs,

Annelous

• 18 Januari 2013 - 19:48

Marcel:

Hoi Yvonne, veel succes in Kenia en ik hoop dat je veel van je laat horen en dat internet beter is dan in Kameroen.
    En ik weet zeker als je er bent nog vaak aan de leuke groep van Kameroen zal denken (haha)
    Ook het lekkere eten zal je zeker missen (bosrat, vis, krokodil)
    Goed blijven smeren (en niet teveel schuren ;-0 )
    Groetjes, Marcel

• 19 Januari 2013 - 10:41

Agnes:

Hè Yvonne,

Wat lees ik? Ga je samen met Christa naar Kenia! Wat geweldig van jullie! Heel veel succes enik ga het volgen.
    Lieve Groeten, Agnes

• 26 Januari 2013 - 15:30

Laura Broers:

Lieve Yvonne,
    ik wens je een goede reis en ben benieuwd naar je verhalen.
    Wij zijn trots op je.
    Groetjes en liefs,