Vrijdag 27/2 - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu Vrijdag 27/2 - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu

Vrijdag 27/2

Blijf op de hoogte en volg yvonne

28 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Vandaag de laatste dag in Alexandria dus afscheid nemen van alle kinderen.
Maar eerst met Jennifer naar Kenton geweest om nog wat cadeautjes te kopen en natuurlijk wat souvenirs .Ik kan het niet laten haha.

In het JJH met de kleintjes heerlijk kunnen spelen en voor het laatst al die snotneusjes schoongemaakt.
Na het middageten, een warm broodje met een onbekende vulling, kwamen de grote kinderen ook weer terug van school en waren zij blij om ons nog een keer te zien.
De kinderen dachten dat zij weer naar Boknes gingen omdat wij er weer
waren, net als vorige week waren wij er ook op vrijdagmiddag, jammer genoeg was dit niet het geval , wel zielig toch.
Voor de laatste keer heel veel foto´s gemaakt van de kinderen , allemaal een dikke knuffel gegeven , ook die met een snotneusje en
zwaaiend de deur uitgegaan.
Het blijft elke keer weer moeilijk om afscheid te nemen van deze kinderen die allemaal , groot en klein, een behoorlijke rugzak met zich mee dragen!

Afscheid genomen van Jennifer en haar kinderen en met de bus weer terug naar Port Alfred naar ons `huis`waar wij na deze toch vermoeiende week heerlijk aan de overkant bij Lynx hebben gegeten,
Ons eerste vrije weekend komt eraan ! :-))

• 28 Februari 2015 - 18:09

Laura Broers:

Lieve Yvonne, ik geniet van je reisverslagen en heb bewondeing voor jou en Christa.
    Al weer 2 weken voorbij, maar onvergetelijke indrukken. Groetjes aan Crista. Liefs, Laura