aankomst - Reisverslag uit Msambweni, Kenia van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Msambweni, Kenia van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu

aankomst

Blijf op de hoogte en volg yvonne

28 Januari 2013 | Kenia, Msambweni

He he eindelijk na een lange vermoeiende reis maandagochtend aangekomen in Mombasa! Daar stond Peter(projectleider doingoood)ons op te wachten.
En het blijft een vreemde ervaring om zo weer in een heel ander land te zijn. Hoe groot kan het verschil zijn!
Wij zijn gelijk naar Blessed Camp gebracht want Willeke wilde ons graag alles laten zien en wat was zij blij dat wij er waren.
Na een dutje , was echt nodig, een kleine rondleiding door ons vrijwilligershuis en een kennisgemaakt met Phoebe(steun en toeverlaat. kokkin:) een koele duik in de zee genomen!!
Vlakbij ligt een kleine resort en daar kunnen wij gebruik maken van het zwembad en de douche, onze eigen douche geeft bijna geen water!
Het is bijna genant maar o zo welkom om na je gedane arbeid even te kunnen relaxen. Wij moeten het nog wel even verdienen ha ha maar dat komt goed.
groetjes en tot snel (nu even internet van Willeke geleend)

• 29 Januari 2013 - 09:42

Rina:

Hoi Yvon, Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat je al zo snel een berichtje gestuurd hebt.
    Ik kijk erg uit naar de verhalen. Hoop snel weer wat van je te horen.

• 29 Januari 2013 - 10:17

Dominique:

Nou leuk hoor :) en het roze vest nog gemist ? Nisha loopt al te strepen haha xx