inpakken ! - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu inpakken ! - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu

inpakken !

Door: yvonnekakebeen

Blijf op de hoogte en volg yvonne

20 Juli 2012 | Nederland, Heemskerk

De laatste dag voor vertrek! nu alleen nog mijn kleding inpakken, de koffers staan al klaar inclusief naaimachine,slaapzak , vitrage en noem maar op!
2 x 23 kg en nog heb ik extra spullen om mee te nemen, gordijnen, kinderkleding allemaal voor het moeder en kind centrum in Edea, zie stichting de vliegende meubelmakers project Kameroen 2012!
Beetje zenuwachtig toch wel :)

• 20 Juli 2012 - 17:18

Rina Berkhout:

Hoi Yvon, En hele goede reis en hoop dat we nog wat van je horen tijdens de 4 weken dikke kus.

• 20 Juli 2012 - 18:08

Laura Broers:

Yvonne, ik wens je een goede reis en wij , colega's en ik zijn trots op je. Dikke kus en we zijn benieuwd naar je verhalen.
    Liefs,
    Laura

• 23 Juli 2012 - 15:43

Hoi Yvon,:

Hoi Yvon,
    Ik had je zaterdag al een berichtje verzonden, maar zie hem nergens staan, dus ik ga voor de herkansing, kijken of het nu wel lukt.
    Hoop dat je een goede reis hebt gehad. Vind het super waar je mee bezig bent en dat je dit wilt doen.
    Geniet van alles daar, maar vooral van het feit, dat je daar een hoop kunt betekenen.
    dikke kus, Titia