inpakken ! - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu inpakken ! - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu

inpakken !

Door: yvonnekakebeen

Blijf op de hoogte en volg yvonne

20 Juli 2012 | Nederland, Heemskerk

De laatste dag voor vertrek! nu alleen nog mijn kleding inpakken, de koffers staan al klaar inclusief naaimachine,slaapzak , vitrage en noem maar op!
2 x 23 kg en nog heb ik extra spullen om mee te nemen, gordijnen, kinderkleding allemaal voor het moeder en kind centrum in Edea, zie stichting de vliegende meubelmakers project Kameroen 2012!
Beetje zenuwachtig toch wel :)

  • 20 Juli 2012 - 17:18

    Rina Berkhout:

    Hoi Yvon, En hele goede reis en hoop dat we nog wat van je horen tijdens de 4 weken dikke kus.

  • 20 Juli 2012 - 18:08

    Laura Broers:

    Yvonne, ik wens je een goede reis en wij , colega's en ik zijn trots op je. Dikke kus en we zijn benieuwd naar je verhalen.
    Liefs,
    Laura

  • 23 Juli 2012 - 15:43

    Hoi Yvon,:

    Hoi Yvon,
    Ik had je zaterdag al een berichtje verzonden, maar zie hem nergens staan, dus ik ga voor de herkansing, kijken of het nu wel lukt.
    Hoop dat je een goede reis hebt gehad. Vind het super waar je mee bezig bent en dat je dit wilt doen.
    Geniet van alles daar, maar vooral van het feit, dat je daar een hoop kunt betekenen.
    dikke kus, Titia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yvonne

Actief sinds 12 Juli 2011
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 28110

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 14 Maart 2015

Zuid-Afrika,

27 Januari 2013 - 01 Maart 2013

Blessed Camp Kenia

21 Juli 2012 - 17 Augustus 2012

Kameroen 2012

17 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Botshabelo

Landen bezocht: