laatste verslag Het weekendje weg. - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu laatste verslag Het weekendje weg. - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu

laatste verslag Het weekendje weg.

Blijf op de hoogte en volg yvonne

13 Augustus 2012 | Nederland, Heemskerk

Verslag van weekend; zaterdagochtend met Didier en Eduard,Anton, Lennard en ik 10 km hard gelopen , echt hard ging t niet voor my , de bekende man met de hamer kwam voorby:D maar t shoppen smiddags met de dames was geen probleem en leuke stoffen gekocht!Piza gevonden by een hotel! Smullen ! als afsluiter naar de nachtclub en oei 4 uur naar bed maar gedanst! Dus zondagochtend iets langzamer in actie maar uiteindelyk lekker gewerkt. Gordynen zyn af ! En maandag de laatste werkdag ! Groetjes van de gemazelde( muggebulten) vrywilligers.

• 13 Augustus 2012 - 23:46

Kartini:

Jullie zijn goede doorzetters van 10 km wandelen! Sportief!

• 17 Augustus 2012 - 13:01

Marcel ('projectleider'):

UPDATE: even van mij een laatste update. Op dit moment zijn wij in Casablanc (Marokko) en wachten op de volgende vlucht. De reis is goed gegaan. Anton en Nienke zijn achter gebleven in Limbé omdat zj nog een vakantie er acheraan plakken. Succes jullie verder! Namens iedereen kan ik wel zeggen dat we graag weer naar huis willen. We missen toch wel de luxe van thuis (erg hé) Verlang naar een lekker hollandse pot eten, een goed matras en een rustpunt voor jezelf want dat is er niet omdat er altijd mensen om je heen zijn. Gelukkig had ik in onze kamer in Limbé warm water, wat een genot. Helaas voor Yvonne want haar kamer had geen warm water. Yvonne heeft tegen een forse betaling bij ons mogen douche (haha). We hebben allemaal veel geleerd van het project Kameroen. Wat ging goed en wat zou er kunnen verbeteren, allemaal punten die we misschien voor een volgend project kunnen gebruiken. Het grootste probleem was in de eerste week omdat niemand ergens geld kon opnemen vanwege dat er alleen maar Visa cards worden geaccepteerd. gelukkig had ik zelf euro;s meegenomen en ter plekke op een duistere plek kunnen wisselen voor kameroense floepies. Ik kijk er weer naar uit om mijn familie te zien. Groetjes van Marcel en uiteraard de rest van de groep. Binnenkort zijn er meer foto's te zien op www.kameroen2012.nl, allemaal kijken hoor !