de bedden komen er aan ! Zie foto - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu de bedden komen er aan ! Zie foto - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu

de bedden komen er aan ! Zie foto

Blijf op de hoogte en volg yvonne

02 Augustus 2012 | Nederland, Heemskerk

Vandaag komen de bedden af ! Dus er wordt druk gewerkt en dan eindelik weer op een bed slapen ipv een matje op de grond:) Marcel de projectleider (zie foto) heeft het elke dag druk met het budget maar het is hier erg goedkoop. ! euro is 640 Kameroen Francsen 1 uurtje internet kost 200 Kfranc:) Erg goedkoop maar heeel ergggg traaggggg. Maar goed het werkt. Voor de rest heel veel muggebulten vooral op mijn zwakke plek ; mijn enkel ;maar gaat gelukkig iets weer iets beter. Bijna alweer 2 weken in Kameroen en de tijd gaat snel.

Groetjes Yvonne

  • 05 Augustus 2012 - 11:30

    Kartini Le Grand:

    ik ben moeder van Anton van Alebeek. Via google met woorden kameroen heb ik je site gevonden. Je foto's zijn verrast mooi en heel leuk. Antoine heeft een compacte camera in plaats van een digitale camera meegenomen. dat betekent dat hij zijn foto's niet op internet kan delen. Wil je mij een paar foto's als bijlage sturen, als je het zin hebt? Ik vind het leuk om een paar foto's van hem op de kast te zetten en ernaar te kijken. veel dank .
    Groetjes, Kartini

  • 06 Augustus 2012 - 14:50

    Tiny Glorie:

    yvonne
    Ik ben de moeder van Linda Glorie ,Wat mooi om haar op de foto te zien met zo:n klein meisje ,heel gaaf .
    Doe de groetjes aan Linda en voor de hele groep ik ben trots op jullie
    Liefs van tiny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yvonne

Actief sinds 12 Juli 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 28147

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 14 Maart 2015

Zuid-Afrika,

27 Januari 2013 - 01 Maart 2013

Blessed Camp Kenia

21 Juli 2012 - 17 Augustus 2012

Kameroen 2012

17 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Botshabelo

Landen bezocht: