update Yvonne van donderdag/vrijdag 8 -9 augustus - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu update Yvonne van donderdag/vrijdag 8 -9 augustus - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu

update Yvonne van donderdag/vrijdag 8 -9 augustus

Blijf op de hoogte en volg yvonne

10 Augustus 2012 | Nederland, Heemskerk

verslagje van vandaag: bedden byna helemaal af en alle roedes opgehangen en gedeelte gordynen! Ben er ook een paar vergeten door de warmte :) maar morgen zoveel mogelyk afmaken als mogelyk is met Sandrien samen( zy is manusje van alles) heel gezellig samen en lachen in gebrekkig engels en frans ! Een gordyntje doet wonderen in een nog niet afgewerkte kamer, zie de foto maar . Nog 1\1\2 week en dan hopen wy aardig wat af te hebben van het werk !
Groetjes aan iedereen Yvon

• 10 Augustus 2012 - 23:27

Laura Broers:

Lieve Yvonne,
    wat geweldig allemaal. Ik geniet van je verhalen en de foto's.
    Nog een fijne tijd en werk ze.
    Dikke kus,
    Laura

• 11 Augustus 2012 - 09:27

Agnes:

Nou, dat ziet er zeker fraai uit met die gordijntjes. Wat ben jij toch handig.
    Nog veel succes verde, maar de langste tijd zit er alweer op? Knap van je hoor!
    Liefs, Agnes

• 11 Augustus 2012 - 12:02

Nicole:

hoi Yvonne,
    Wat goed dat de bedden bijna helemaal af zijn en wat ziet het er gezellig uit zo met die gordijntjes.
    Jemig wat gaat de tijd toch snel hè, nou de mooie en bijzonder herinneringen zullen je altijd bijblijven.
    Nou jullie hebben in ieder geval ook veel lol, maak er nog maar even een geweldige laatste week van!!
    Lieve groetjes,
    Nicole

• 12 Augustus 2012 - 08:18

Gabriê :

Wauw wat zijn de gordijnen mooi geworden! Wat bijzonder om nu eind resultaat te zien.Wij waren vanavond waren we aan het mopperen op de Griekse muggen maar na jouw verslag over de Kameroense muggen waren we weer stil -:) !! Dag mattie tot gauw :-)

• 12 Augustus 2012 - 14:28

Kartini:

Heel mooie en vrolijke gordijnen, je bent heel creatief in naaien!
    Wil je Anton van Alebeek van zijn vader en mij hartelijk groeten.? Ik vind het geweldig dat ze bedden mooi timmeren.
    Groeten, Kkartini , moeder van Anton