nieuwe update ontvangen van Yvonne vanuit Kameroen - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu nieuwe update ontvangen van Yvonne vanuit Kameroen - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu

nieuwe update ontvangen van Yvonne vanuit Kameroen

Blijf op de hoogte en volg yvonne

31 Juli 2012 | Nederland, Heemskerk

Hoi net terug van t eten in een plaatselyk restaurantje, dus niet veel gegeten :) afgelopen donderdag en vrydag is het hout voor de bedden gezaagd en voorbewerkt by een kleine zagery, gevaarlyk werken hier en eind van de middag werd t hout(hard en zwaar) geleverd maar vlak voor het huis was de wagen gekanteld en lag al t hout in de berm, zware klus om alles eruit te krygen en met kruiwagens en tilwerk binnen gekregen, iedereen was zo moe hiervan dat wy allemaal vroeg op matje lagen en zondag begonnen met de bedden in elkaar zetten en ik aan de gordynen begonnen . Savonds geroosterde vis op het menu en geroosterde bosrat voor de liefhebber! Niet voor my jeg 3 hadden een klein stukje geprobeerd en t smaakte naar kip:) . Al 2 dagen regen en gisteren onder een stortbui gestaan he he eindelyk helemaal water over je heen , wat een luxe straks weer in nederland. En morgen staat een uitje op programma! heb ook wat nieuwe foto's gestuurd. Achter de naaimachine YES ! groetjes Yvonne

• 31 Juli 2012 - 20:08

Titia:

hoi Vonne, wat een happening daar zeg! en wat knap hoe je jezelf hier door heen slaat.
    Heb echt respect voor je hoor! Super wat je daar allemaal doet.
    Hou vol, xxx Titia

• 31 Juli 2012 - 20:33

Christa:

Ha Yvon, wat leuk om weer wat van je te horen. Wel beetje afzien hè.... Heel veel succes
    hoor met alles daar. Je bent een toppertje!!
    Groetjes Christa

• 31 Juli 2012 - 21:58

Rinaberkhout@hotmail.com:

Hoi Yvon, leuk om wat van je te horen. Het is daar wel effe anders dan vorig jaar denk ik.
    Je wilde altijd graag met robinson eiland meedoen. Nou je hebt vast een voorproefje ha ha.
    Ondanks het afzien toch wel een hele ervaring. Ik ben trots op je. Kijk uit naar de verhalen en foto's als je thuis komt. Dikke kus Rina

• 01 Augustus 2012 - 10:07

Anneke Dobbenga:

beste Yvonne,
    je kent me niet maar ik ben de oma van Lennaert.
    leuk om op die manier wat informatie te krijgen.
    het is wel een heel ander leven dan jullie thuis gewend zijn.
    vooral het eten is wennen, rat zou mij ook niks lijken, maar ja je moet toch wat eten.
    en.....als het maar binnen blijft.
    slapen is geen probleem denk ik met het zware werk dat jullie moeten verrichten.
    ik wens jullie veel succes met het werk.
    doe lennaert de groeten van z'n opa en oma.

• 01 Augustus 2012 - 20:06

Agnes:

Hallo Yvonne,

Wat weer een belevenissen! Weer heel anders dan vorig jaar. Lijkt me wel lekker een maaltje rat :)
    Veel succes verder en ik volg graag je belevenissen.
    Groetjes van Agnes