vervolg verslag Kameroen - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu vervolg verslag Kameroen - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van yvonne Kakebeen - WaarBenJij.nu

vervolg verslag Kameroen

Blijf op de hoogte en volg yvonne

06 Augustus 2012 | Nederland, Heemskerk

Hoi Zaterdagavond in een nachtclub gedanst! Was gezellig , 3 uur naar bed en 6 uur uit bed om naar kribi te gaan , lekker hotel en ziet er gezellig uit . Even weekendje bykomen , ik zal een foto later sturen .
Groetjes Vvonne

Maandag 6-8-2012
Hoi zo lekker weekendje in Kribi Achter de rug ! Even geen muggen en lekker veel wind en lange wandeling over het strand gemaakt( 2 1\2 uur heen) naar watervallen die in de zee eindigen , moet 1 van de weinige plaatsen op de wereld zyn . En nog eens 2 uur over de weg terug, echt een afrikaanse weg met veel rode stof van de aarde. En als toetje hoorden wy zingen in een kerk , gospel en dans en allemaal mooi aangeklede mensen, wat een vrolykheid en wy mochten ook zo meedoen! Super! Zo kryg je de kerk wel vol. Dit weekend heeft iedereen veel goed gedaan, lekker onder de douche, even zwemmen, en wind dus minder muggen ! En nu is het maandagochtend en het werk ligt stil want het hout moet komen voor de kasten ! En het is hier stil myn vriendinnetje is er niet en ik hoop dat zy terugkomt voordat wy weggaan . Het is weer water halen by de put en veel smeren met heel veel Deet want de muggen hebben ons weer gevonden. Nog nooit zoveel muggen op 1 plek meegemaakt pfff.
Groetjes Yvonne

• 07 Augustus 2012 - 07:52

Rina:

Hoi Yvon, Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt het weekend in het hotel met een lekkere douche
    en een prachtige natuur. Ook de wandeling naar de watervallen is wel iets voor jou. Wel jammer dat jullie weer op hout moeten wachten. Zijn de bedden al klaar? Ik ben zo benieuwd naar je verhalen en foto's als je thuis komt. Nog even geduld en dan ben je weer thuis groetjes dikke kus Rina

• 07 Augustus 2012 - 21:26

Janna:

Hoi Yvon,
    Na mijn vakantie (ik voel me bijna decadent vergeleken met jou) even je berichtjes doorgelezen.
    Het is op diverse fronten weer aardig afzien voor je, he? Maar meissie: RESPECT!!
    Wat zul je, eenmaal weer thuis, genieten van je eigen douche en alle dingen die je nu als luxe zult beschouwen!
    Veel succes met alle werkzaamheden, die hopelijk wat soepeler zullen verlopen als de hout-aanvoer.
    En de muggen houden vanzelf op als je bloed op is, haha!
    Dikke kus, Janna